F.A.Q.

Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan contact met mij op, dan zal ik je vraag nog binnen 24 uur beantwoorden.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt je bestelling betalen via iDEAL, PayPal, Afterpay of vooraf overmaken via je bank. Er zijn geen extra kosten verbonden aan betalen via iDEAL en PayPal. Voor betalen via AfterPay wordt er € 0,95 in rekening gebracht.

Voor België kan betalen via bankoverschrijving, Bancontact/Mister cash of PayPal.
Voor Duitsland kan betalen via bankoverschrijving, Sofortbanking of PayPal.

Hoe werkt betalen via Afterpay?

AfterPay voert voor Dreamkey Design het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Dreamkey Design betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 150,- als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van € 250,-.Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met digitale factuur voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met digitale factuur niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten verschillen per product, en worden automatisch verrekend in het winkelmandje. Bekijk op de pagina 'Verzenden & betalen' de exacte verzendkosten per land.

Wat is de levertijd binnen Nederland?
Alle bestellingen worden nog binnen 48 uur verwerkt en verzonden, met uitzondering van weekend- en feestdagen. Brievenbuspost en pakketpost via PostNL heeft een levertijd van 1 à 2 werkdagen (m.u.v. feestdagen). Dreamkey Design is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens de transport.
Heb je na 5 werkdagen je bestelling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met mij op.

Wat is de levertijd buiten Nederland?
Alle bestellingen worden verzonden via PostNL. Download hier een PDF met de levertijd per land.

Waarom kan ik niet meer stuks bestellen van mijn product?
Wanneer je bijvoorbeeld maar 1 stuk kan bestellen, is er nog maar één van op voorraad. Wil je er toch graag meer hebben, stuur mij dan een e-mail dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

Hoe kan ik iets retourneren?
Wanneer je toch niet tevreden bent over het bestelde product, kan je het product binnen 14 dagen retourneren. Het product dient in de originele verpakking verzonden te worden zonder beschadigingen. Kosten voor het retour sturen van het product komt op rekening van de consument. Wanneer ik je product in goede staat retour heb ontvangen, zal ik het bedrag terug betalen met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke bestelling hebt betaald.

Download hier het retour formulier
Het ingevulde formulier kan je toesturen via e-mail of per post.

Retouradres:
Dreamkey Design
Vooruitgangstraat 121
2032 RJ Haarlem

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?
Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens de transport te voorkomen. Mochten er toch beschadigingen zijn kan je uiteraard de beschadigde artikelen retourneren. Wanneer ik de producten ontvangen heb, zal ik een nieuw exemplaar nog binnen 48 uur verzenden. De verzendkosten zal ik terug betalen met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke bestelling hebt betaald.*

* Niet geldig op het over-frankeren van de zending, zoals bijvoorbeeld verzekerd of aange

Retouradres:
Dreamkey Design
Vooruitgangstraat 121
2032 RJ Haarlem

Ik ben een zakelijke klant, kan ik deze producten ook inkopen voor wederverkoop?
Grotere bestellingen zijn alleen mogelijk voor de producten uit de eigen collectie van Dreamkey Design. Meer informatie is te vinden via de Dreamkey Wholesale webshop.

Ik ben een zakelijke klant en wil graag groot inkopen voor eigen gebruik, kan dat?
Voor grote bestellingen kan ik je op de Dreamkey Design collectie flink korting geven. Stuur mij een e-mail voor de mogelijkheden.

Ik ben een Belgische zakelijke klant, kan ik een 0& BTW factuur krijgen?
Dit is helaas niet mogelijk. Omdat dit een consumenten webwinkel is, ben ik verplicht 21% te berekenen op alle producten. Je kan uiteraard de betaalde BTW wel als voorbelasting aftrekken.

Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan contact met mij op, dan zal ik je vraag nog binnen 24 uur beantwoorden.

Taalkeuze

Nederlands Nederlands English English
© 2011 - 2017 Dreamkey Design | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel